"Qué inapropiado llamar Tierra a este planeta, cuando es evidente que debería llamarse Océano" A. Clarke

Elige tu idioma

18/12/07

Calendario submarino 2008

Como muchos ya sabéis desde hace unos años vengo elaborando unos calendarios con fotografías submarinas que voy tomando en inmersiones en la Ría de Vigo. Pues bien, este año es probable que la edición del 2008 sea patrocinada por el ISUV (Investigaciones Submarinas de la Universidad de Vigo), ya que les ha parecido buena idea como parte de su campaña publicitaria. Ahora estamos en fase de solicitud de presupuestos y en breve supongo que se decidirá. Así que este año los que queráis haceros con uno me avisáis para encargarlo. El precio supongo que será de unos 5 euros. Ya os iré contando....


Dejo una muestra de la edición del 2007:


4 comentarios:

Anónimo dijo...

Comentarche que tes un novo seguidor do teu blog en Lugo. Aquí non temos mar, pero as túas fotos e relatos axudan a encher algo ese hoco que temos os que botamos de menos a cercanía do mar.
Gracias e un saúdo.
P.D.- ¡Creo que nos coñecemos!. Gerardo

Jorge dijo...

Vaia sorpresa!!Gracias polos teus ánimos Gerardo, espero que nunha desas ocasións nas que te achegues ó mar de Vigo poidamos vernos e tomar un cafeciño.
Unha forte aperta!!

Anónimo dijo...

Jorge, enhoraboa pola bitácora e, por si me esquezo de pedircho, resérvame un par de almanaques. pódesme incluir na lista de seguidores incondicionais. Unha aperta.

Alfredo

Jorge dijo...

Graciñas Fredo, xa te aviso cando teña os almanaques. Unha aperta.